CKK ResQ jest Państwa partnerem od 2006 r w przeglądach technicznych, naprawach, obsłudze i wyborze sprzętu dla Państwa placówki. Wspieramy Państwa szczególnie w obsłudze i naprawach defibrylatorów, ssaków, aparatów EKG, pomp infuzyjnych, pomp do żywienia pozajelitowego, pulsoksymetrów, kardiomonitorów,respiratorów niezależnie od producentów wszelkich czynności dokonujemy ściśle według podanych technicznych specyfikacji, posiadamy certyfikat ISO (DIN EN ISO 13485 i 9001) a koszt naszej obsługi i napraw jest zawsze weryfikowany przez Państwa.
W przypadku zaistniałej potrzeby tworzymy z Państwem wspólne rozwiązania i indywidualne modele finansowania, na przykład w ramach indywidualnie przygotowanych umów serwisowych. Kładziemy olbrzymi nacisk na ciągłe doskonalenie naszego zespołu poprzez szkolenia w kraju i poza granicami. Nasza oferta to opieka nad Państwa sprzętem co prowadzi do trwałej redukcji kosztów oraz gwarancji usług na najwyższym oczekiwanym przez Państwa poziomie. Obsługujemy placówki na terenie całej Polski a nasi serwisanci aby zminimalizować czas reakcji docierają do Państwa na miejsce. W razie potrzeb służymy sprzętem zastępczym. Nasza oferta jest odpowiedzią na wzrastające wymagania odnośnie dbałości o sprzęt medyczny, nadzoru nad nim i odpowiedzialności. Wierzymy, że prawidłowa opieka nad urządzeniami ratującymi życie jest istotnym elementem wpływającym, na jakość opieki zdrowotnej.
Nasza oferta to opieka nad Państwa sprzętem co prowadzi do trwałej redukcji kosztów oraz gwarancji usług na najwyższym oczekiwanym przez Państwa poziomie.
Obsługujemy placówki na terenie całej Polski a nasi serwisanci aby zminimalizować czas reakcji docierają do Państwa na miejsce. W razie potrzeb służymy sprzętem zastępczym.
Nasza oferta jest odpowiedzią na wzrastające wymagania odnośnie dbałości o sprzęt medyczny, nadzoru nad nim i odpowiedzialności. Wierzymy, że prawidłowa opieka nad urządzeniami ratującymi życie jest istotnym elementem wpływającym, na jakość opieki zdrowotnej.
Nasza firma posiada dwa doskonale i profesjonalnie wyposażone centra serwisowe znajdujące się w Gliwicach i Łoziskach k/Warszawy. Na wyposażenie składa się markowy i nadzorowany sprzęt pomiarowy wiodących producentów, stanowiska pomiarowe są odpowiednio przygotowane i zerowane. Stoły robocze są uziemione poprzez opornik 1 MOhm, posiadają ochronę antystatyczną zgodną z ochroną ESD (Electrostaic Discharge) oraz stanowią strefę EPA (z ang. ESD Protected Area - strefa chroniona antystatycznie) zgodnie z wymogami i normami. Zatrudniamy osoby z kwalifikacjami, wykształceniem kierunkowym oraz z wieloletnim doświadczeniem i stażem zawodowym. W skład naszego zespołu wchodzi 19 osób odpowiednio zmotywowanych i zdeterminowanych oraz w pełni zaangażowanych w swoją pracę.
W celu podniesienia jakości świadczonych usług, oferowanych produktów oraz w trosce o bezpieczeństwo Klienta i Użytkownika oraz pracowników, nasza firma wdrożyła i została certyfikowana przez dedykowaną jednostkę certyfikująca firmę Pomorskie Centrum Certyfikacji Sp. z o.o. Zintegrowany System Zarządzania Jakością w oparciu o normyPN-EN ISO 9001:2015-10 oraz PN-EN ISO 13485:2016-04.
Norma PN-EN ISO 9001:2015-10 uregulowała i uporządkowała procesy zachodzące w firmie, zwiększając naszą orientację na Klienta, Użytkownika sprzętu i bezpieczeństwo. Oferowanymi przez nas produktami zajęła się norma PN-EN ISO 13485:2016-04 (wyroby medyczne). Dzięki niej oferowane przez nas usługi i wyroby są bezpieczne, przyjazne i możliwie wysokiej jakości. Wdrożone dwie normy stworzyły Zintegrowany System Zarządzania Jakością, który doskonali naszą firmę pod każdym względem, monitorując i spełniając jednocześnie wymagania i oczekiwania Klienta. Kontrolę i nadzór nad całym Systemem sprawuje Pełnomocnik Systemu Jakości kreując i posługując się Polityką jakości. Polityka jakości dotyczy całej firmy i jest głównym wyznacznikiem organizacji i zarządzania. Jest motorem doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem, dzięki któremu można utrzymywać i poprawiać efekty działalności mającej wpływ na jakość i bezpieczeństwo naszych Klientów, wyrobów i usług.
Dzięki temu, iż nasza firma prawidłowo identyfikuje potrzeby klienta, wspiera jego potrzeby i monitoruje produkty zyskała miano zaufanej i profesjonalnej. Na dowód tego pod naszą opieką jest sprzęt medyczny w ilości ponad 10000 na terenie całego kraju i przeprowadzamy rocznie 5000-7000 interwencji serwisowych. Dodatkowo, w czasie akcji korekcyjnych i prewencyjnych, wspieramy naszych klientów w kontaktach z Jednostkami Notyfikowanymi oraz Urzędem Rejestracji Produktów Medycznych i Wyrobów Biobójczych.
Każda placówka zajmująca się ochroną zdrowia, w myśl obowiązujących przepisów, musi dokonywać systematycznych przeglądów i kalibracji urządzeń medycznych wykorzystywanych do zabiegów i diagnostyki. Wszelkie czynności związane z utrzymaniem w ruchu urządzeń medycznych muszą mieć podstawy prawne by w przypadku wystąpienia incydentów medycznych można było określić zakres odpowiedzialności przy ewentualnym dochodzeniu odszkodowawczym.
Każde urządzenie medyczne wykorzystywane do zabiegów i diagnostyki powinno posiadać indywidualną dokumentację z wpisami określającymi: producenta, rodzaj aparatu, typ aparatu, numer seryjny, datą produkcji oraz inne istotne parametry użytkowe i identyfikacyjne. Istotną rzeczą jest przechowywanie informacji związanych z instalacją urządzenia, szkoleniem pracowników oraz warunkami eksploatacji. Uprawnione podmioty powinny w odpowiedni sposób dokonywać adnotacji o wszelkich czynnościach, które zostały wykonane przy urządzeniu. Dotyczy to w szczególności napraw, konserwacji i przeglądów oraz kalibracji.
Niezliczona ilość różnych urządzeń medycznych oraz różnych wymogów odnośnie ich serwisowania powoduje, że dokumentacja w postaci założonych paszportów technicznych jest niezbędna do utrzymania nad nimi pełnego nadzoru, a co za tym idzie dopuszczenia do ich bezpiecznej eksploatacji.
Każde urządzenie medyczne wykorzystywane do zabiegów i diagnostyki powinno posiadać indywidualną dokumentację z wpisami określającymi: producenta, rodzaj aparatu, typ aparatu, numer seryjny, datą produkcji oraz inne istotne parametry użytkowe i identyfikacyjne. Istotną rzeczą jest przechowywanie informacji związanych z instalacją urządzenia, szkoleniem pracowników oraz warunkami eksploatacji. Uprawnione podmioty powinny w odpowiedni sposób dokonywać adnotacji o wszelkich czynnościach, które zostały wykonane przy urządzeniu. Dotyczy to w szczególności napraw, przeglądów oraz kalibracji.
Każda placówka zajmująca się ochroną zdrowia, w myśl obowiązujących przepisów, musi dokonywać systematycznych przeglądów i kalibracji urządzeń medycznych wykorzystywanych do zabiegów i diagnostyki. Wszelkie czynności związane z utrzymaniem w ruchu urządzeń medycznych muszą mieć podstawy prawne by w przypadku wystąpienia incydentów medycznych można było określić zakres odpowiedzialności przy ewentualnym dochodzeniu odszkodowawczym.
DeviceCARD jest systemem opartym o strukturę słownikową, tak więc wdrożenie systemu wymaga minimalnego nakładu ze strony użytkownika. Spójne dane o producentach, firmach serwisowych oraz typach urządzeń pozwalają na szybkie stworzenie kompletnej bazy danych o użytkowanych wyrobach medycznych.